``Nyt ei kyllä ole tollakaan ihan kaikki kotona. Änkee mulle väkisinkin jonkun sinisen pissarätin puolikkaan. Mitäköhän noiden päässä oikein liikkuu?!
Ulkona on pakkasta mukavasti ja omistaja, Jane, lupailee että voitais kohtapuoliin mennä mettässä käymään. Mulle se on oikei, kunhan sitä rättiä ei pueta mun päälle...! Nyt on hyvä torkutella tässä ja katsella kun Jane naputtelee tolla vempaimella tossa vieressä. Tänään on ollut ihan mukava päivä josm ulta kysytään. Vähän olen saanut torumisia kun herätin koko talon aamulenkin jälkeen. No, minkäs sille koira mahtaa jos osaa haukkua?
Kyllä ne ihmiset sitten on ihmeellisiä....``
Haukahduksin,
Lili

Kelit ovat olleet mukavia joten ulkoilua tiedossa.
Eilen kylvetin koiran kunnolla ja sitten piti laittaa puku päälle ettei ulkona tulisi kylmä.
Lilin ihana kirkaan sininen toppapuku oli taas erimieltä. Puku oli jäänyt pieneksi vaikka tuntui ettei koirao le kasvanut yhtään.
No, siinä sitten oli vaiva saada vetskari kiinni. Lili ei suostunut kävelemään puku päällä joten päätettiin parin vaivalloisen askeleen jälkeen että kuivatellaan rauhassa sisällä.

- Janette -






353653.jpg
``Kato nyt! Ei mulle saa mitään vauvan vaatteita pukea! Olen jo iso tyttö!! Vastalause!!!!``