9.2. Mihin Janette lähti?

``
Hätäännyin aluksi hieman. Haukuin pari kertaa ulko-oven edessä. Tietysti pidin muusta perheestäni myös tosi paljon, mutta tuntui kummalta, kun se vain lähti. Olisi ottanut minut mukaan!!
Janette, oli lähtenyt talon isännään kanssa jonnekkin. Kuuntelin hetken auton ääntä. Se vaimeni lopulta ja sinne oli mennyt omistajani.
En jaksanut enää siitä murehtia. Ajatelin vain mielessäni mihin se lähti.
Pian tuli isäntä kotiin, mutta ei Janettea! Ajatuksissani kaipasin häntä, mutta pidin silti hyvää huolta että iltapäivästä tulisi täsmälleen samanlainen kuin tavallisestikkin. Yö tuntui kolsealta vieraassa huoneessa, mutta olihan siellä ainakin tuttuja hajuja, ja en siellä kyllä ensimmäistä kertaa ollut.``

10.2. Nyt nolottaa...

``Joo, nyt sitten tänä aamuna sain tietää että Janette oli vain mennyt kaverilleen yöksi.
No, ei ole mun vika ettei se kertonut mihin lähti!! kyllä olin vähän hämmentynyt ja nolona kun kohtasin tutut kasvot kun pyyhälsin katsomaan ulko-ovelle kuka oli tullut.
Myöhemmin samana päivänä, kun muu porukak oli kaupoilla, vain minä, Ja Janette kotona, niin en pitänyt lainkaan että Jane vain istuskeli tietokoneen ääressä.
Yritin herätellä sen huomiota. Ensin jäin ulvomaan oven eteen Pari kertaa sainkin hänet kammettua tällä keinolla ylös tuolista.
Mutta kuitenkin se sinne palasi. Seuraavaksi menin haukkumaan takaoven viereen ja kuuntelemaan kolinaa.
Kuulin kun Janette hiipi hiljaa katsomaan missä olin, mutta hahaa, minä olinkin pujahtanut piiloon!!
Janette kiersi olohuoneen ja keittiönerottavan seinän, muttei huomannut vieläkään minua.
Mutta lopulta se roikale äkkäsi minut. Nyt kävi kyllä nolosti. Itse kadotin siinä samassa hänet ja se pelästytti minut melkeink uoliaaksi.
Mutta, tänään olikin aika pitkä raapustus minulta.
Of coors, niin sen olla pitää!``

Iloisin Haukahduksin,
Karvanaama Lili



Jep jep.
Eli oli vähän sekasia noi viikonlopun ensimmäiset päivät.
Nyt ensi yöksi lähdetään, minä + Lili, mummille kylään.
Juu juu, otan Lilin tietysti mukaan.
Mummillani on nilkka murtunut joten sen tähden ei ole voinut pitää pkcollietaan. Collie, Sani, on sensijaan naapurilla hoidossa.
Mutta nyt, kun minä ja Lili, termiitit, pääsemme kyläilemään, niin varmasti Sanikin sinne tulee. Voidaanhan minä ja Lili sitä vähän passata.
Mutta poskia nipisteleviä pakkasia sinnekkin päin, missä tahansa tätä luetkin! <3

Terkuin,
Janette


386485.jpg
``Minä ja Sani collie. Pakko myöntää, ei tuo isompi koira meinannut ollenkaan minun kanssani poseerata. Janette väittää että Sani ei pidä minusta. Sehän vain ei ikinä katso minuun, välttelee vain. Ehkä se on kateellinen.... Mutta ei pidä... Kuka minusta ei pitäisi?``