"Joo joo, omistajani piti minulle pientä aivojumppaa tänään. Ja sit se yritti kaverinsa kanssa opettaa mua kierimään ja ryömimään. Näille jutuille minä tietenkin tuhautin kuuluvasti.  Omistaja laittoi mulle raksuja pienen pyyhkeen sisään ja siihen pidikkeeksi pyykkipojan. Se pyykkipoika oli ärsyttävä. Se häiritsi mun hommia. Lopulta irrotin sen ja kävin kiltisti palauttamassa sen Janette. Ole hyvä vaan, en mä sitä kaipaa. Ajattelin sillon.

Loppu illaks noi lähti niitte iskälle. Jouduin jäämään kotiin. Nek urjat telkes mut kylppäriin, mutta heti kun ne laitto ulko-oven kiinni, niin minä näppärästi hyppäsin kylppärinovea vasten ja tadaa, olin vapaa kulkemaan. Karku reissuni tosin loppui lyhyeen kun ovi, jota kautta pääsee keittiöön oli kiinni ja sitä ei niin helposti auki saadakkaan. Tyrmistyin tästä niin että otin sen inhottavan pyykkipojan ja nakersin palasiksi. Tietenkin esitin kilttiä kullanmurua kun omistajani palasi..."

 

Joo. Että tommostaa. Lilillä oli tänään herkkupäivä. On se niin ihana.<33

Mutta ei tässä sen ihmeempää. Törmäillään taas.

Terv,

Janette & Lili