``Hei hei taas, ystäväiseni.
Vauhtia on ollut koko Janeten hiihtoloman täydeltä. Joskus saan vähän laiskotella, jota teen usein.
Minulle on tullut kiima! Haa! Olen jo isoneiti. Janette sitä ihmettelee, minä olen vasta kuusi ja puali viikkoa.
Kiimani on kuulemma hyvällä vauhdilla. Tärppipäivät alkavat kohta. Tai jotain semmosta ne puhuu. Nyt minua lellitään kuin pientä vauvaa vaikka itsekkin pärjäisin.
Ja minä pärjään jo sillä että tyypit vie mua enintään neljä kertaa päivässä ulos! Brawo! Sehän hieno suoritus.
Mutta nähdäillään, rakkaimpain.``

- Lili


Joojoo. Eli koirulilamme on alkanut kiima. Todella varhain.
On ollut vähän ihmeissään itsekkin juoksuista, mutta pitää kuitenkin hyvää huolta puhtaudesta jne.
On ollut todella "täyteläinen" hiihtoloman alku. Riehuta ei kauheasti. Koirasta on tullut jotenkin aikuisempi eikä vauvan leikit enää kelpaa.
Piilosta kuitenkin mennään, namipalkalla.
Tässä pari päivää sitten oli mummin koira Sani (pkcollie josta alempana Lilin kanssa kuva).
Oli meillä kaksi yötä hoidosa ja mentiin huisia lenkkejä.
Sani ja Lili ystävystyivät vähän enemmän ja menivät hippaakin ulkona.
Nyt paukkuu pakkaset yli -20, mutta kyllä ne kuitenkin heltyvät.
Kevättä tulevaa! <3

- Janette